piątek, 29 marca 2013

Ostatni news i życzenia

Ostatni oczywiście przed Świętami i jest nim opaska. W życiu jeszcze nie zrobiłam żadnej opaski, a ta jest szczególna bo właściwie zaprojektowała ją sobie córka- ćwieki sama zdobyła więc praca recyklingowa poniekąd.
Na zadowolonej modelce prezentuje się następująco
To tyle na dziś bo czas przygotowań więc więcej w kuchni niż w pracowni. Ale, ale...Mam jeszcze niespodziankę- to znaczy dla mnie niespodziankę ale z wami się podzielę
Agik bawiła się ostatnio karteczkami. Cudną, postrzeloną owcę ktoś mi podprowadził ale jak zobaczyłam Królisia- oszołoma- z miejsca mnie ujął. No bo wygląda jak ja przed poranną kawą. Zdradzę Wam jeszcze, że Agik uznała, że wygląda podobnie...
Wiedziałam, po prostu wiedziałam, że dla mojego Wielkanocnego Prosiaczka- Filuterka będzie wspaniałym kompanem. I kiedy podzieliłam się tą uwagą z Agnieszką- przysłała mi tego gościa!
Sami oceńcie jaki fantastyczny, świąteczny duet :D

Agnieszko- dziękuję ci najserdeczniej bo sprawiłaś mi wielką frajdę. Jestem Twoją dłużniczką, ale takich fajnych kartek robić nie potrafię ;)
Wszystkiego dobrego Kochani! Niech te Święta będą ciepłe przynajmniej w waszych wielkich sercach bo na pogodę nie ma co liczyć. Całusy dla was

3 komentarze:

  1. Świetna opaska, córka zdolna po mamie. :) I prezenty śliczne, ja też jeszcze karteczek nie robiłam takich ładnych. Życzę miłych słonecznych i spokojnych Świąt Asiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rośnie Ci chyba indywidualistka :).

    Dostałaś super niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby rosł przyszła projektantka ;) Prosiaczek jest całuśny :)

    OdpowiedzUsuń