piątek, 23 listopada 2018

Perłowy anioł

Ubrałam aniołka w perełki. Trochę trwało zanim skonstruowałam go tak, żebym była zadowolona, w końcu się udało.






Udało się na tyle, że ku mojemu ogromnemu zdziwieniu zostałam zasypana lawinami próśb o schemat. A schematu nie ma bo kombinowałam z głowy. Nie mogłam jednak pozostać obojętna bo jak wiadomo dobrem trzeba się dzielić i tak oto powstał pierwszy, dość koślawy wzór ale mam nadzieję, że na tyle czytelny, że sobie z nim poradzicie. A dla wszystkich, którzy szydełkiem nie władają, a anioła by chciały- zapraszam do siebie. Kilka sztuk jeszcze zostało ;)

Robimy główkę- tak jak lubicie, słupkami czy też półsłupkami i dorabiamy taki karczek :





Jak już mamy górę to robimy spódniczkę. O taką:



Czerwone kropeczki to koraliki. Ja swoje anioły robię z Muzy 20 i szydełkiem 0,90. Koraliki to 4mm perełki. Gotowy aniołek ma ok. 8cm

6 komentarzy:

  1. Urocze Aniołki :)) Podziwiam te śliczne perełki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu dzięki- sam aniołek jest prześliczny i moze mi sie uda przygotować..........w przyszłym roku;D ten juz uważam za stracony.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne aniołki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie przystroiłaś aniołki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są :) wyobrażam sobie, jak wiszą na choince i migoczą wraz z lampkami :)

    OdpowiedzUsuń