sobota, 4 stycznia 2020

Nie ma zimy, są chusty ;)

Nowy rok witam chustami, które zeskoczyły z szydełka jeszcze przed świętami.









Chusta sislove wykonana szydełkiem 3mm, z 3nitkowego  kokonka soft 1300m, kolor 105.Wymiar 172X76
Wzór TUTAJ











Dwie chusty ,,kociłapki". Malutkie bo dla dwuletnich modeleczek 😉 Różowa z Gazzal Baby cotton xl, zielona z YarnArt Jeans. Każda z nich ma 103X46 cm więc dziewczyny spokojnie się zamotają 😜

Wzór jest płatny i dostępny TUTAJ




I na koniec baaaardzo ciepła czapa dla synusia, który nie lubi czapek, ale mama każe...
Zużyłam cały motek sweet roll himalaya kol 4769, szydełko 4,5 mm. Wzór z głowy - zwykłe półsłupki nawijane.



6 komentarzy:

  1. Chusty są przepiękne bardzo mi się podoba ich delikatność we wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne chusty, szczególnie pierwsza wpadła mi w oko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności! do ich noszenia nawet zimy nie potrzeba - każdy chłodniejszy podmuch może być idealnym pretekstem, by zamotać się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace!
    Jestem ciekawa jak się nosi chusta z YarnArt Jeans.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mięciutka, dość lejąca i pomimo, że nie za gruba to jednak wystarczająco ciepła. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Chusty bardzo ciekawe, zazwyczaj widywałam robione pełnymi wzorami. Pierwszy raz widzę chusty mające motyw zwierzątka i to nie wrabianego innym kolorem, tylko "ukształtowanego za pomocą dziurek. Bardzo, bardzo oryginalne. Gratuluję pomysłu i życzę dalszych, równie ciekawych prac. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń