piątek, 7 maja 2021

Leniwe kocię i Brzydulce

Tęczowy kociaczek ze wzoru od https://szydlakicudaki.blogspot.com/ 






Powstała też mała gromadka kolejnych Brzydulców wg ścisłego projektu Małego Artysty








Na razie ,,koszyk" zwalnia. W między czasie w końcu (w końcu!), po latach ogarnęłam podstawy robienia na drutach. Na razie mozolnie dłubię czapki i szaliki i chcę się w końcu zmierzyć z chustami. Nie wiem jak będzie to dalej wyglądało bo czeka nas duża, życiowa zmiana. Wyprowadzka w zupełnie inne, obce nam miejsce. Właściwie zaczynamy od nowa. Czy będzie czas na moje prace? Hobbistycznie na pewno, nie wiem natomiast czy uda mi się realizować zamówienia. Czas pokaże. 
Póki co ściskam Was mocno, dziękuję, ze jesteście i przesyłam gorące uściski :)

4 komentarze:

  1. Cudne są te brzydulce, a kocieł wymiata. Moje leniwce patrzą,co się dzieje za oknem. Cały czas wieje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Koteł jest super, ale Brzydulce rzucają na kolana :) świetnie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie się prezentuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń