środa, 27 kwietnia 2016

Przedwiośnie

W tym roku wiosna spłatała psikusa. Nie spieszy jej się, przodem puściła przedwiośnie- porę  o której troszkę zapomnieliśmy. Przyzwyczailiśmy się do tego, że szybko robi się ciepło, prawda? Ja też się buntuję bo chcemy już poleżeć w trawce, pobiegać po polach, wąchać kwiaty, słuchać żab i ptaków...Ech, trzeba nam jeszcze poczekać na te najpiękniejsze dni.
Nie byłabym jednak sobą gdybym się z czymś nie pospieszyła i przez przymrozki trafiło mi klika rozsad. Nic to. Dosiewam co się da, jeszcze zdążę.






















Trochę zaczyna już u mnie kwitnąć. Tylko fotek mało bo albo pogoda kiepska albo tak dużo pracy, że nie ma czasu na myślenie o aparacie...





Nie tylko ja ciężko pracuję








No tak. Jedni pracują, inni pilnują....




...a jeszcze inni budują szałasy ...
W dziale z robótkami coś pomalutku też się tworzy.
Z kolejnych kwadracików, o takich :








P

dziewczyny dosłały swoje i stworzyłyśmy kolejny kocyk na aukcję







Fotki pochodzą z grupy, gdzie się organizujemy z tymi kocykami.
Oprócz tego powstała jeszcze filetowa, gęsta serweteczka




Dziękuję, że ciągle do mnie zaglądacie

7 komentarzy:

  1. Oj wiosna to taka byle jaka tego roku. Ja dopiero posadziłam i to tak bez przekonania - bo mokro, ziemniaki. Grządki jeszcze czekają :) Generalnie w tym roku nie chciało mi się bawić z rozsadami, wszystko kupię sobie na jarmarku gotowe do sadzenia za grosze :)
    Piękny koc, kolorki fajnie dobrałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz o pieknej polskiej wiosnie, ktora niedlugo nadejdzie:) U nas troche to inaczej wyglada. Bo w Anglii jak stwierdzilismy istnieje jedna pora roku-jesien z anomaliami pogodowymi typu dzien slonca wiosna i tydzien slonca( w najlepszym razie!) latem;) Ale ja na ten jeden sloneczny dzien i tak czekam ...
    Przeslodki ten Twoj pomocnik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie :-) Śliczne kwiaty.
    Koc wspaniały ! Świetny pomysł ze wspólnym dzierganiem pledu :-)
    Serweta rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna bardzo marudna jest i chłodna.Mój ogród czeka na ciepłe i słoneczne dni.Kicia na drzewie super wygląda.Piękny kolorowy kocyk.Miłego dnia i dużo słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie u Was. Wiecej sloneczka Wam zycze, wowczaa ciezka praca lzejsza sie wydaje 😋

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie u Was. Wiecej sloneczka Wam zycze, wowczaa ciezka praca lzejsza sie wydaje 😋

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacznę od kocyka... piękne elementy, wspaniała akcja, jesteście WIELKIE! Brawo!
    Wiosna też mi pokazała język, 1/3 rozsad wyniesionych do tunelu stracona:( Na szczęście zostały jeszcze na parapetach, niestety inne odmiany.
    Buziaki dla małego pracusia:) Pozdrawiam Asiu:)

    OdpowiedzUsuń