sobota, 1 października 2016

Tęskniliście?

Zaglądam powolutku, odwiedzam was i melduję się na posterunku. Przez brak dostępu do swoich plików zupełnie straciłam zapał do blogowania. Szybkie wizyty na fb i instagramie zaczęły się bardziej wpasowywać w moje gusta i tryb życia. Nie wiem czy zniknę tu zupełnie, czy tylko chwilowo. Póki co jestem i choć babie lato jakoś w planach to jednak tutaj pająki nie potrzebne...chyba...






Robótkowo to się tak, chyba trochę obijałam ale coś się tam urodziło jednak 


 Yarn Art Jeans, szydełko 3 i 4mm




Dora, szydełko 4mm



Królisiak na zamówienie Dolphin Baby, szydełko 5mm




Wymęczyłam sweterek po pół roku. Z alize lanagold 800 i szydełko 3mm. Jak dla mnie troszkę ta włóczka jednak gryzie.






I troszkę wkładu w akcje dla dzieciaków.
Po resztę przygód zapraszam na wspomniane wcześniej portale. 
Pozdrawiam wszystkich, któzy jeszcze tu zaglądają ;)

7 komentarzy:

  1. Świetne dzieła i te ośmiorniczki <3 Masz śliczną córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prace. Berecik z różą na główce córeczki jest magiczny:)
    Przykro, że FB zabiera miłe osoby. Niestety nie wiem co w tym społecznościowym portalu tak przyciąga. Ja z założenie nie uczestniczę i fajnie mi:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace zachwycające.Coraz więcej blogów znika,wielka szkoda.Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne robótki jestem zauroczona.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wszystkie prace, ale króliś bardzo wpadł mi w oko, bo kupiłam dzisiaj podobną włóczkę tylko różnokolorową i zastanawiałam się co z niej zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagladaja, zagladaja ;) Podziwialam wszystko na fb ale tu tez moge- a co!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek to jest bombowy :) Bardzo mi się podoba :)
    Próbowałam przekonać moją córcię do noszenia takiego bereciku, ale leży w szafie, mimo że zrobiony w tamtym roku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń