czwartek, 17 kwietnia 2014

Smaczek Świateczny dla wszystkich zabieganych

Pozwalam sobie przekazać to, co znalazłam u Gaji i od razu czuję się spokojniejsza, czego i Wam Kochani życzę

9 przykazań przed Świętami Wielkanocnymi

Autor nieznany

  1. Nie myję okien, ponieważ... kocham ptaki i nie chcę, żeby jakiś uderzył w czystą szybę i zrobił sobie krzywdę.
  2. Nie pastuję podłóg, ponieważ... boję się, że któryś z gości się pośliźnie i coś sobie złamie, a ja będę mieć wyrzuty sumienia. Do tego jeszcze mógłby mnie zaskarżyć.
  3. Koty z kurzu są całkiem w porządku, ponieważ.... dotrzymują mi towarzystwa. Ponadawałem im imiona, a one zgadzają się ze wszystkim, co mówię.
  4. Pajęczyny zostawiam w spokoju, ponieważ... wierzę, że każde stworzonko powinno mieć swój dom.
  5. Porządki wiosenne odpuszczam, ponieważ... lubię wszystkie pory roku jednakowo i nie chcę, żeby reszta była zazdrosna.
  6. Nie wyrywam chwastów w ogrodzie, ponieważ... nie będę się przecież wtrącać w boskie sprawy. Bóg to projektant doskonały.
  7. Nie chowam porozkładanych rzeczy, ponieważ... nikt ich potem nigdy w życiu nie znajdzie.
  8. Kiedy robię imprezę, nie szykuję niczego wykwintnego, ponieważ... nie chcę, żeby się goście stresowali, co mają mi podać, kiedy idę do nich z wizytą.
  9. Nie prasuję, ponieważ... wierzę etykietkom, na których napisano "nie wymaga prasowania".

3 komentarze:

  1. Ha ha ha! Bossskie! Kradne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahaaaaaaa:-))
    Swietne-usmialam sie za wszystkie czasy-to dokladnie MOJA 'wielkanocna wizja'.
    Uwielbiam ludzi z poczuciem humorku.

    Milej Wielkanocki,Asiu:-)
    -Usciski-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że wszystko można sobie jakoś wytłumaczyć. Nawet świąteczne sprzątanie! :)

    Zapraszam do mnie, być może zainteresuje Cię tematyka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń