środa, 3 maja 2017

Taka wiosna

Siedzę cichutko, na wiosnę cieplutką czekam. A przyszło mi dziergać czapki i ciepłe okrycia. Taka pogoda, takie potrzeby 😏

Różowa czapka Gabi została już przetestowana i polubiona. Włóczka Diana Cheval Blanc (1,5motka) i szydełko 4,5mm.











Ja biegając z gołą głową po wietrznym ogrodzie też odczuwam chłód, więc z Zuzy, szydełkiem 3,5 szybciutko wydziergałam taką prostą czapeczkę dla siebie.







Do grupy wspólnie dziergającej kocyki, poleciały kwadraciki. Link do tej grupy na pasku bloga, gdyby ktoś chciał wesprzeć.






 I na koniec coś, z czego Gabi jest absolutnie ukontentowana. Jutro będzie premiera, zobaczymy jak się będzie sprawować. Włóczka Dora i szydełko 4mm.














6 komentarzy:

  1. Również bym była wielce ukontentowana z takiego wdzianka! :)

    Czapki też są świetne. W sama raz na taką pogodę.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda mała i duża księżniczka by się uradowała z takiego okrycia w taką pogodę:)
    Mnie jednak na dziś urzekła czapka śliczna bladoróżowa czapucha ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ponczo! Razem z czapką stanowią bardzo zgrany komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności czapeczki - wszystkie mi się podobają. Nie dziwię się że modelka taka zadowolona :) Sama chętnie otuliłabym się w takie ponczo, bo straszny zmarzluch ze mnie :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej na wiosnę sprawdzają cię czapki z większymi oczkami, aby nasza głowa mogła po prostu oddychać. Ja jeszcze zachwalam sobie fascynatory https://hatfactory.pl/17-fascynatory gdyż to właśnie dzięki nim każda kobieta może poczuć się bardziej elegancko.

    OdpowiedzUsuń