czwartek, 5 czerwca 2014

Komplecik

Dla mnie- leciutki, jasny i trochę pokombinowany, ale jest



8 komentarzy:

  1. piękny, taki delikatny i romantyczny, bardzo mi sie podoba....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponieważ na mnie nieustająco frywolitki wywierają wrażenie, mogę tylko powiedzieć WOW!! serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, pogubiłam się w tych kółeczkach, ale efekt śliczny. Sprawia wrażenie lekkości i bardzo mi się podoba. Ten etap jednak jeszcze przede mną. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda, bardzo wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałam się dokładnie przyjrzeć z czego jest zrobiony jest komplecik- nie chciało mi sie wierzyć, że to frywolitka!!
    REWELACJA!!
    Raczej nie noszę biżuterii ale taki mogłabym nosić- jest cudy.
    Dzięki takim pracom mam pewność, że nauka frywolitki była dobrym pomysłem
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i oryginalny komplet frywolitkowej biżuterii, w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń