poniedziałek, 30 czerwca 2014

Zieloności

Usupłałam, znowu kombinowałam  





9 komentarzy:

  1. Cudowa. Już spotkałam ten wzór frywolitki i zapisałam w folderze "do zrobienia", ale a koralikami super. Mam pytanie koraliki wrabiasz, czy naszywasz później :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszywam później bo szybciej, ale zamierzam popracować nad wrabianiem w trakcie pracy. Tylko tu trzeba już precyzyjniej zaplanować, a tak można jeszcze coś w trakcie zmienić ;)

      Usuń
  2. Frywolitki to piękna sprawa.. a te kolory... pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak wyciągnięty z morskiego dna:) Przepiękny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tworzy Pani piękne rzeczy, gratuluję talentu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny komplecik :) przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń